Vem försöker jag lura?

Vem försökte jag lura med att jag skulle vara i tid imorse? JAG ÄR HOPPLÖS! Inte många minuter, ynka 5 kanske.. men vafan! Inte en dag, en minut skulle det ju va! Sov som en rutten kratta inatt = värdelöst! Brist på trötthet? Sammanlagt blev det dryga 2 timmars sömn skulle jag nog kunna skrapa ihop till. Detta har resulterat i övertrötthet i skolan, Gustav kan intyga! Fin besök från walthers fick vi idag också, svenskläraren står och går igenom ordningsreglerna på skolan, jag svarar bakom gardinen hallå?! Jag har lektion! A22.. Klick* Snabb som blixten som jag är så hann hon inte upptäcka mitt samtal för just efter jag klickat, säger hon att hon beslagtar alla telefoner som används under lektionstid. Hoppsan kärstin! Fin besöket var i alla fall självklart mallan i brallan her self! ♥ Trevligt trevligt!

Nu har jag tömt min kamera på 404 bilder och beger mig mot östra delen av vår stad (jag antog att det är den östra delen med tanke på "österledsskolan") Åh, jag känner mig så blåst ibland.. känns som nån sitter och skrattar åt mig nu. Men vadårå egentligen? JA JA! Där ska jag träffa Petrus, det kommer bli mysigt! Bilder dyker här senare om ni har tur.


Kommentarer
Postat av: malin

jag är den bästa! =)

2010-04-13 @ 12:24:09
URL: http://mmalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0