Titta va man kan hitta..

Ny vecka nya tag, nya möjligheter, NYTT NYTT NYTT! Jag vill ha massa nytt påtal om nytt och nyheter!

O igår mina vänner råkade jag av en ren slump efter att ha hittat mitt kort från solstudion i tvättmaskinen (snyft) få syn på den här tröjan kanske lite som tröst på såren? I lööve it! ♥ Det bästa med den är att den är real shit dessutom, den har färdats från California (svenska stavningen är ocool så skippar den va)  där mamma min köpte den. Hon är rätt cool♥ Tröjan har några år på nacken vilket gör den mer unik och fler anledningar till att användas!



Nu ska jag med musiken i öronen ta mig en promenad med min gosiga vovve, sjön ser lockande ut! Efter det blir det att ta mig i kragen och ta papprena i handen, MINST EN sak ska jag pricka av i min lååånga lista ikväll!

Den Ökända listan:
Svenska novellanalys
Engelskaprov torsdag
Engelska bokrecension
Mediakunskap x2
Naturkunskap
Skivomslag


Typ så jag.. det va DEN HÄR veckan det! Tack o bock!

Skrev svenska prov idag påtal om.. skolan, hur det gick det ska bli... spännande.






Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj! det var ingen liten lista på saker som du ska göra i skolan =/ Usch och fy! men på torsdag får du träffa mig en stund iaf, då slipper du pluggandet ett tag ;) <3

2010-04-19 @ 19:56:07
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0