Mästarnas mästare, det är jag!

Det jag skulle göra idag va en engelska bokrecension, inte det lättaste när man inte läst boken så till en början tänkte jag försöka öggla mig igenom den i dag i vårsolen tillsammans med en kopp kaffe. MEN då kommer pappa och frågar om jag inte vill övningsköra, och först sa jag faktikst att jag inte kunde men det lockade mer att köra bil än läsa en tråkig bok jag inte begriper mig på så va gör jag inte.. Jag är den bästa på att skjuta på saker tror jag, jaja.. alla har sina brister! Mina största är skjuta upp saker och komma försent. Men jag ska fan skärpa mig nu! Engelskan ska in den här veckan BUMS slut! och jag ska va i tid ALLA dagar, shit.. vilka krav jag ställer. haha!

Nu skjuter jag på allt lite till och tar en promenad med Beatrice  Anna i det härliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0