Levnadstecken!

Okej.. kanske dax att lämna ett levnadstecken? Im still alive people! Händer mycket runt omkring, bland annat har jag varit utan dator i två veckor (anledning vet dom som borde veta) ni andra får väll fråga.. men iaf så skyller jag lite på det. Annars har lusten inte funnits där helt enkelt. Jag är så less på min design nu med så vill inte ens se bloggen. Skäms verkligen, så under lovet (som för lyckliga mig började i torsdags) ska jag fixa både min och petras design! :) Kvinnan åker om faktiskt inte mer än ca 3 timmar till thailand! Ta mig med! Saknar det verkligen och henne kommer jag sakna nu! I år blir det till att fira jul och nyår hemma i kalla sverige vilket jag gör med både glädje och längtan till thailand. Ibland önskar man att man "både kan äta kakan och ha den kvar" (göra både delarna om ni inte fatta) ;P

Tänkte eftersom jag varit dålig på att ladda upp bilder så kan ni få lite bilder från mina resor till thailand nu :) så enjoy!

2006:
          

2007:

                

2008:

                  

hopp, hade visst bara lite bilder från thailand 2006 i datorn dom andra måste ligga i hårdddisken. Så lägger in mer imorrn för nu måste jag sova, en dag imorrn med ju!

Så nu har ni fått se lite bilder från mina resor i paradis landet. Hoppas det smaka.. Nu ska jag försöka sova brevid min snarkande katt.

Pusss gonatt!
linneaaa








Kommentarer
Postat av: Petra

MISS YOU!

2009-10-27 @ 18:55:49
Postat av: Evelina

har också varit i thailand en gång. Så jääävla underbart! Åhh vill dit när jag ser dina bilder förfan! Underbart, puss påre

2009-11-05 @ 21:10:11
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0