Lågstadiet all over again?

Hej på er! :)

Känns som jag är tillbaka till lågstadiet igen, när det varken va jobbigt eller svårt i skolan och dagarna va roliga. Måste säga att jag har hamnat i en bra klass och jag trivs på media. Skoldagarna är hyfsat korta, roliga och få läxor. Media var verkligen rätta valet för mig! Idag hade vi sovmorgon till 9.30 , då skulle vi ha engelska. Men läraren kom aldrig. Hon va sjuk dagen innan men hade sagt att hon skulle komma idag så vi trodde ju det. Men nej, hon kom inte idag och skulle inte göra det heller. Vi skulle ha henne på tre lektioner idag så alla dom blev inställda. Så vi kom 9.30 fick vänta på psykologiläraren för att få några papper och för att sen sluta. Så 10.50. Så kort samanfattning av skoldagen, inte haft en enda hel lektion. Men jag klagar inte! Nu ska jag vara lite duktig och ta tag i lite plugg jag lagt på mig.

linneaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0