Jag ser det snöar , jag ser det snöar ..



Åh va det snöar utanför fönstret nu! För en vecka sen ville jag inte alls ha snö på backen men antar att jag inte hade släppt taget om sommaren då bara. Nu är jag redo för allt va vintern kan tänkas komma med. Ser nästan till och med fram emot det nu. Pratade med anna idag om nyår.
Anna säger - Ah.. Det är snart de, hur ser planerna ut?
Jag - hahah anna, det är mer än en månad kvar? Har inga spikade planer mer än att det ska bli en jäklarns kväll!
Anna - ne men det går fort vettu.. Men nått blire allt!

Ta en dag i taget är de inte alla som lever efter ;)

Nu tar jag natten och hoppas snön ligger kvar på marken när jag vaknar!
liinneaaa

 


Kommentarer
Postat av: annapanna

Linneas ord: lev i nuuuet! haha

2009-11-14 @ 13:24:56
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0