Jag är kär.. dessvärre i ett par skor

Det här funkar ju inte som det ska, frågan är ju iofs om nått egentligen gör kan jag undra ibland. Men nu ska jag inte sväva bort bland molnen här utan stå kvar stadigt. Helgen har varit bra, fredagen började med en latte på stan med daimen, sen vidare till större bredgrader o framförallt större utbud av affärer och shopping, behöver ju inte ta i för kungar o troll men örebro va staden jag och anna våldgästade. Hem kom jag och då med ett par skor, (observera att dom finns med på min ge mig nuuuu lista nåra inlägg ner) och en kofta, en stickad goströja och ett halsband. Bilder kanske dyker upp på bloggen, det är bara o vänta o se.
Lördagen sen blev det festligt kalas hos jenny som fyllt 20. Trevligt folk och rent utav riktigt trevligt!Fallskärmshoppet ser vi fram emot! Kan knappt bärga mig!
Söndag hjälpte jag mamma med julpynt o julbak. lite mysigt sådär! :)

Imorrn tar jag med mig min lilla skit vid namn evelina in till örebro för att fota, på vad får ni se imorrn när resultaten är klara! :)

Nu ringer min sovklocka, hade ju lovat mig själv en tidig kväll. Satan i gatan..
Gonatt!

linneaa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för i lördags bejb, det blev lyckat :) <3

2009-12-01 @ 17:20:55
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0