Äntligen ny design!

Som jag har fixat och trixat nu, det har tagit ett tag innan jag vetat hur jag har velat ha designen men nu har jag kommit fram till nått som får duga :)  Lärt mig photoshop lite mer på traven har jag också vilket är ett stort plus i kanten! Ni får gärna säga till vad ni tycker om den nya designen, om det är nått jag kanske kan ändra på eller så? :) Men hoppas att det här kanske kan få igång skrivandet lite som har legat på hyllan ett tag? Återstår att se.. Lovar inget jag inte säkert kan hålla, men håll ett öga för det kommer när ni minst anar det ;)

Nu behöver jag nog sluta mina ögon så jag kommer iväg till skolan imorgon.
Natti natti , linneaa <3

Kommentarer
Postat av: Malin M

Ja gillar din design starkt sis! Kanske vill du göra en åt mig med=) kram

2009-11-05 @ 21:38:44
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0