Ge oss lite av din stora motivation!




Måste bara länka er vidare till min kära vän petras nya blogg http://toppformsjakt.blogg.se där skriver hon massa roliga, udda, spännande och NYTTIGA recept på allt från mat till bakning till dryck. Hon skriver även om sin vardag och kring den männskan händer det saker hela tiden kan jag lova. ;) Petra har ett mål och det är att leva sundare och att må bra (det syns redan resultat kan jag tillägga!) Det låter kanske som att hon är/va jätte fet nu men nej verkligen inte! Ni ser henne på bilden ovan. I bloggen ska vi få följa henne och se när hon når sina mål. Petra är den mest målinriktade person jag vet och har hon bestämt sig för att nå ett mål då ser hon banne mig till och göra det med! Hon är dessutom en helgo tjej som har ett hjärta av guld, hon är en sån där typisk person som alla vill vara. Vem tror ni sporrar mig till att bli en sundare och bättre människa? Nej men spana in hennes blogg ni kommer fastna för den jag lovar, precis som jag! ;)

Ta hand om er!
Pusss och kram , linnea <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj gud tack gumman, vad glad jag blev när jag läste det där! TACK för helgen, inlägget, och ännu större TACK för att du är den du är! Stå på dig, du är underbar! <3

2009-03-04 @ 14:56:25
URL: http://toppformsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0