Toppen dag idag !



Tjohej! :)

Vilken bra dag det har varit idag. Trodde hela dan skulle skita sig eftersom den började med en rejäl försovning till halv åtta (började åtta) men jag va snabb som satan och stressade mig iordning till tio i åtta.  Skräll att jag försover mig nu för tiden. Nu fick jag ytterligare ett mål jag ska klara den här veckan! När jag väl va klar så fanns det ingen jävel hemma som kunde skjutsa mig till skolan och jag kände verkligen då neeej jag går inte till skolan nu, då stannar jag hemma. Jag ringde mamma och tackade för skjutsen och sa att jag stannar hemma idag men såklart började vi bråka och hon kom hem och skjutsade iväg mig. Så kom bara fem minuter försent  trots allt, glad att jag gick idag för det blev en bra dag. Mitt humör har varit på topp och allt har flytit på så bra. Skönt med sånna dagar bort emellan åt. ;) Tyska provet gick rätt skapligt med, men jag insåg när jag satt där med provet att jag kan inte språket, förstår mig inte heller på det och jag har inget intresse till att lära mig det heller så förtjänar bara ett g. Men so what? man kan inte va bra på allt! ;) Jag satsar på engelskan istället som är så mycket viktigare och så mycket roligare. :) Nu ska jag fortsätta att plugga ikapp och försöka bli av med alla arbeten som ligger på mina axlar och väntar (lät konstigt men är inte ordspråket så?)

Hoppas allt är fin fint med er!
Pussss, linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0