Snacka om att ha flyt!



Bästa dagen på länge, dagen började inge vidare men den kunde inte sluta bättre. Nu har jag nått att fira ändå! ;P Hade nationella på morgonen vilket gick nästan rakt åt pipsvängen.. Hur ska man kunna skriva en tankekarta när man inte har några tankar? Inte som har med engelska att göra iaf. Jag satt där och tiden bara gick och gick.. Skrev fyra meningar, sen tog det stopp igen, aja.. Tillslut fick jag ihop nånting, bättre det än inget men det blir ju inte mvg som jag hoppats men inget jag kan göra nått åt nu, det gick som det gick. När jag kom hem sen efter skolan pratade jag med pappa om min kamera och TACK äntligen bra nyheter!! Han sa att han pratat med försäkringsbolaget och eftersom d40x har utvecklats till d60 och säljs inte längre så fick jag en d60 istället som är bättre än den jag hade. :D DESSUTOM slipper jag betala 1500 som jag hade räknat med. Och som pricken över i:et kommer kameran troligen den här veckan! :) Jag behövde verkligen lite flyt nu som man som minst kan kalla det. ;)

Nu väntar sängen på mig, god natt !
linneaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0