Kan det bli en så mycket bättre torsdag än såhär?



Shiiit vilken dålig uppdatering det blivit här då, men nej jag har inte dött. Så lätt slipper ni mig inte! ;) Internet här hemma har krånglat till och från och min kära far har nu installerat en föräldrar kontroll på min och max dator så dom har blivit begränsade. Max hade listat ut hur man kunde fixa bort föräldrarkontrollen och tänkte va snäll mot mig och tabort det men det blev såklart nått fel, (ni vet linnea+otur=sant) men han håller på att greja med den så hoppas min lilla skitunge till lillebror fixar det han ställt till med. Han tror som tur är att hårddisken inte tagit nån skada, tänk om den har det jag vet helt ärligt inte vart jag skulle ta vägen! Alla bilder tänker jag främst på, dom finns ju ingen annanstans! Nej, det får helt enkelt inte ha hänt nått med hårddisken. Säger ju det, jag SKA köpa mig en EGEN laptop som bara ska vara MIN och som INGEN annan får röra för att jag ska få ha den ifred. Bara till att spara. ;P

Annars så knallar väll allt på i sin egna takt och visst fasen nalkas det vår? Just nu sitter jag med mammas laptop i knät på altan med filtar och kuddar omkring mig i en fåtölj och njuter av fågelkvitter och solsken. När folk börjar ta fram sina skinnjackor tycker jag att våren är här. Ett annat vårtecken jag sett idag är krokusar som ploppat upp lite varstans. Jag väntar bara på knoppen på träden..

Hoppas allt rullar på för er med, och jag hoppas verkligen ni njuter av det underbara vädret!
Pusss och kraam , linneaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0