Önska mig lycka till!

Humöret på topp, solen som skiner, underbara vänner och en anmält bra dag.. Så kan man nog beskriva min dag i korthet. Jag vet inte vad det är med mig men för varje dag som går får jag mer och mer energi och humöret blir bara mer och mer på topp! Nalkas det vårkänslor kanske? Jag vet inte, men kul och skönt är det iaf att må så prima som jag gör just nu. Dagarna går fortare och man har så mycket roligare. :) Den här veckan har gått riktigt fort och det tackar vi för, jag har gjort klart en hel del saker jag hamnat efter med i skolan och jobbat ikapp det. Nu är det bara fysiken kvar och den har jag som mål att fixa nästa vecka. Mina mål jag hade den här veckan har jag klarat  också,  haa pilutta dig! JAG KLARADE DET! :D

Imorgon är det fredag den trettonde, vi får se om den dagen blir som de övriga denna vecka isf klagar jag inte. Självklart har vi nationella prov i engelska läs och hör -förståelse imogon, hoppas hoppas hoppas det går bra. Önska mig lycka till, det kan behövas! Nu måste jag sova så jag är utvilad och så min hjärna är i topptrimm till imorgon. ;)
Natti natti , linneaa <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du dött här eller? :P

2009-03-18 @ 21:08:59
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0