Är det meningen att det ska va så ?


Hejs svejs!
Haft en bra dag? Min dag har varit bra, humöret har i stort sett varit på topp hela dan trots att jag egentligen är helt slutkörd, borde inte ha nån energi alls men den har visst inte tagit slut. Fast känner nu hur tunga ögonen börjar bli. Va uppe till halv två inatt och plugga matte och tyska, skulle ha tyskaprov idag men det blev inget för Ann marie va inte där. Mattediagnosen kunde inte gått bättre, det lönade sig ju. ;) Efter skolan idag hade jag utvecklingssamtal,  det gick kalasbra det med som tur va. :) Bara att ligga i och kämpa nu in i det sista men som pappa sa, är det verkligen så att man ska ha tappat orken och lusten redan när man går ur grundskolan? Är det inte då allt jobb och slit ska börja? Spelar ingen roll om jag sitter och klagar till min lärare om va tungt jag tycker det går i skolan och va mycket vi har, de bryr sig ju inte. De kan ändå inget göra? Men vem ska man vända sig till egentligen? Är det meningen att alla ska pina sig igenom skolan och att våran skolgång ska kännas som vi sitter av ett straff? Utan att vi ens har nått att säga till om? Nej, skolans upplägg är fel hoppas nån vuxen med makt kan komma på detta snart, eftersom våran åsikt inte räknas. Politiker kanske man borde bli? ;P Nej men kom igen, gör skolan lite roligare det skulle gynna oss alla! Va tror ni jag ska göra nu? ..... PLUGGA såklart ;S
Pussss , linneaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0