Ett gott skratt förlänger livet!

Heeej heeeej :)

Haft en bra helg? Min har varit kanon. Måste ju berätta om i fredags när anna och jag skulle sola på colosuem efter skolan. När jag tvättarde av mig sminket inne på toan hör jag hur nånting dundrar och smäller utanför. Min första tanke va, vad har anna nu gjort... Jag går ut med rengöringskräm i hela ansiktet och ser anna sitta på en bänk med fyra stora plåtskåp i knät. Hon tittar upp på mig med stora ögon och jag brister ut i skratt hon skrattar med men har ändå panik , jag försöker hjälpa henne att lyfta upp skåpen  men märkte då att det va riktigt tungt. Anna lyckades vi iaf få därifrån men skåpen fick ligga där tvärs över rummet. Frågan är ju HUR lyckades hon?  Ja, är man klantig och har tråkigt kan mycket hända på så kort stund. Hennes förklaring på hur det hela gick till så skulle hon ställa sig på kanten i ett av skåpen (det va fyra stycken som satt ihop) men så tippade dom över och föll emot henne. Ja, jag kan ju säga att jag låg på golvet och skrattade samtidigt som jag hade kramp i magen av allt skratt. Anna skrattade hon med och jag skrattar fortfarande när jag ser framför mig bilden av att hon sitter med alla skåp över sig.  Ett stort blåmärke och sår på armen kom hon undan med, det kunde ju gått mycket värre, så tur det inte gjorde det, men jävlar va klantig man kan va! ;P
Tror anna hade lite otur den dagen med för när vi väl kom till solariumet fick jag sola för happy our pris men inte hon.

Här får ni se en bild när anna sitter med skåpen över sig.


Ni har väll inte glömt bort (som jag gjorde) att man ska ställa fram klockan en timma idag? 
Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon, blir ju en timmas mindre sömn nu. Hur ska jag klara det!?

Pusss & godnatt , linneaa <3


Kommentarer
Postat av: du vet vem de är

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA nu fick du mig att skratta! hahahahahha

2009-03-30 @ 18:26:54
Postat av: Petra

haha, det är just såna där saker som sätter krydda på tillvaron ;)

Nu har jag uppdaterat toppformsjakten, så läs, tänk och kommentera! ;D

2009-04-03 @ 09:40:38
URL: http://toppformsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0