Grattis till mig :)




(Jag bjuder på lite bilder på mig för ovanlighetens skull. ;P)

I söndags fyllde jag 16 år, så grattis till mig! :) Dagen va inge märkvärdig men bra ändå, hade kalas med släkten och fick presenter. Det bästa som jag fick va av mamma och pappa, och det är att  jag ska få en ny större säng och så ska vi göra om i mitt rum. Vi ska bygga en walk-in-closet och det kommer bli SÅ bra! En stor förändring kommer det bli, vilket ska bli jätte kul :) Annars fick jag: pengar, en dvdspelare, björn axéns volym master, en egen hårfön (för jag tar jämnt upp den som ska va där nere) , en sjal, smycken ja, typ det. :) Jag är nöjd! 16 år, betyder mer frihet, mera tillgångar och övningsköra! :) har längtat efter det. :P Hoppas det här året kan bli en gnutta bättre än det förra, dte är bara jag som kan avgöra om det ska bli det och visst ska jag väll se till att det blir så? ;) det här sommarlovet ska bli det bästa!
Ha det bra! :) // Linneaa <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh va fin du är sis!! ja saknar mer tokmycke nu igen...Hoppas rummet blir bra...kanske kan pappa hinna börja grejja så kanske Jimmy tapetserar när vi kommer den 13??? kolla de så går de undan hehe...Kram

2009-03-03 @ 19:06:24
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hoppas du hade en kanonbra födelsedag :D

Lovar att du ska få en present av mig, men har lyckats blivit sjuk nu men så har inte hunnit gått något på stan :( men present ska du få iaf :) puss <3

2009-03-03 @ 19:24:56
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Anna

Åå grattis i efterskott :) hoppas du ahde det bra på din lilla dag :P

vi får ta och ses nån dag kram Anna

2009-03-04 @ 15:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0