Ge mig detta tack!

Heej på er !

Hoppas ni haft en bra helg allihopa, min blev som jag planerat lugn och en hel del plugg. Borde kanske lagt ner liite mer tid på plugg än jag gjorde men jag har faktiskt fått en del gjort. :) Imorgon är det en ny vecka och hoppas den tar slut lika fort som den här gjorde. I veckan ska jag se till att fixa ett ID-kort och ta tag i övningskörningen, måste ju gå nån kurs innan man kan ge sig ut på vägarna. Inte bara inte.. ;) Den här veckan ska jag också se till att allt jag hamnat efter med i skolan ska jobbas ikapp så jag har lite att göra den här veckan. Men jag får tänka på va skönt det blir när det är klart sen. :)

Jag har ju sagt att jag ska ladda upp en lista varje söndag så här kommer en jag vill ha lista.





Fick höra igår förresten av pappa att det skulle kosta 5700 spänn att laga min systemkamera som åkte i golvet så tack gode gud för att den går på försäkringen, det blir ju ändå 1500 jag måste betala men då får jag en ny likadan kamera för det. Så jag har tur i oturen iaf. Nu saknar jag min kamera nått enormt, vill ha den nu!! Men jag har mig själv att skylla..

Natti natti, sweet dreams // linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du och jag ska köpa en STOR FET benojerrys och sätta oss nere vid näset till veckan!<3333333

2009-03-23 @ 15:33:09
Postat av: Petra

Ou, tur du hade där haha! Försäkringar är bra! (Y) :p

Diggar den röd/vit-randiga tröjan till vänster där, jao den! ge mig tack ;)

2009-03-25 @ 22:14:42
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0