skolavslutningen



Vilken dag det blev i torsdags, som jag visste dagen innan så blev det väldigt blandade känslor. I skolan rullade några tårar ner från min kind men inte så många som jag trott. Det känns som att på måndag är vi där igen och att allt då är som vanligt. Jag har fortfarande inte förstått att vi aldrig mer kommer gå på karlberg, att vi aldrig mer kommer se vissa och att vi aldrig mer kommer vara klass 9D. Det sista jag och malin gjorde på karlberg va att dansa runt till våran låt i korridorerna och på bänkar sen sprang vi ur skolan i stora entrén glädjeskrikande. ;) När vi kramat om alla lärare och sagt hej då till alla åkte jag hem. När jag satt i bilen började jag le, samtidigt fylldes mina ögon av tårar. Blandade känslor va det ja..

När jag kom hem väntade en överaskning som jag aldrig kunnat ana..


Hp 6730s

Pappa sa när han la fram paketet: När man går ur nian får man en kram, när man tar studenten får man nått större som kanske en dator. Men det här är du verkligen värd för vi vet va mycket du kämpat och vi är så stolta över dig. När jag öppnade och såg va paketet innehöll kunde jag inte förstå det. Tårarna rann och mascaran lika så samtidigt som mitt leende nådde till öronen. Bortskämd? Tyck va ni vill, jag uppskattar det jag får iaf.

Bilder från skolavslutningen:


Klassen i vårat klassrum<3

 
Carina och hans <3


Alla lärare sjöng för oss nior


Julia sjöng låten "kiss me"  jättefint :)


Malin och frida <3


Alla nior


Emelie och Ellen <3


Josefine <3


Frida och Emma <3


Emma och Emmy <3


Brudarna i B , Mirande, Anna, Sadir och Emelie <3


Emmy, Emma, Frida, Malin <3


Malin och jag <3


Malin <3


Jag


Lillebror och jag <3


Max och jag :)

Tyvär va det svårt att få ihop alla och få ett kort men vi tog i klassrummet så får be nån skicka det sista klassfotot på oss. Killarna hade snabba ben som ville lämna skolan fort så dom hann inte hamna på kort. Men ni kommer inte undan för det, jag letar fram gammla kort på er istället som hamnar här så fort jag får igång min halvt kraschade hårddisk med alla bilder. Då kommer en överraskning..

Pussss och kram , linneaa <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka gulliga bilder på dig och Max :) så söta så :)

2009-06-16 @ 13:57:28
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0