Himlen är oskyldigt blå, djupaste hav lika så..


Himlen är oskyldigt blå, djupaste hav likaså
att regndroppar faller som tårarna gör
det rår inte stjärnorna för.

Vilket underbart väder det äntligen blivit! När jag lyckades ta mig upp imorse efter en låång låång pratstund med fröken damin inatt så gjorde jag iordning frukost, en skål med vaniljyoghurt och jordgubbar i. Riktigt gott! Sen har jag legat ute på altan och solat i stort sett halva dan. Klart man passar på att njuta när det väl är fint!? Hoppas att ni också gör det ;) Jag till och med halv sov och drömde mig bort till Grebbestad. Fiskmåsarna kvittrade, kacklade, kraxade , lät eller va man nu kallar det.. (Tror ni fattar iaf) och mina drömmar tog mig till grebbestad där fiskmåsar kraxar överallt. Kraxar, är det ens ett ord eller kom jag på det själv nu? ;P Ajaa.. har faktikst varit lite duktig idag också, jag och frida tog en runda på stan förut och hämtade mitt id-kort ÄNTLIGEN! Sen gick vi förbi trafikskolan också så jag fick göra syntest och jag hade ögon som en hök sa hon så det va ju bra. :) Fick nya papper att fylla i eftersom datumet gått ut på dom jag hade innan så ikväll ska pappa och jag fixa det där och imorgon skickas dom till länstyrelsen så jag snart kan ge mig ut på vägarna (LAGLIGT)  ;) Ajaa.. nog tjatat om min dag. Nu ska jag göra mig klar för att pallra mig iväg till karlskoga festen med jenny, catte, tina och blirren :) Same old story spelar ju och det vill man ju inte missa! Synd att henke inte kan vara med och spela men det är ju tyvär som det är :/

Nått roligare som jag lovat kommer senare! PROMISE!
linneaaaaa <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej klart man inte får missa Same old story! dom är ju grymt bra! ;D Naaw vad gulligt du skrev om henke.. Det är väldigt synd att han inte kunde vara med, han som tycker det är så roligt! men han fick ju applåder iaf :) <3

2009-06-25 @ 23:28:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0