Allmänt tjat..

Känner att det är dax att uppdatera er lite här. Dagarna knallar och går och nu så va det natt igen och jag borde sova men nattugglan är vaken och känner inte för att somna in än..

Min bästaste malin åkte i tisdags natt och fan va jag saknar den bruden kom hem din jävel! När du kommer hem är det du och jag på pip som gäller och då smäller det!

Det är inte bara malin som är saknad , det finns flera. ingen nämnd ingen glömd, men måste erkänna att det är en särskild person som berör mina tankar extra mycket just nu.. Om du läser och tror det är du, kan du väll höra av dig? För jag kommer nog inte göra det igen..

Nu är det jobb som gäller imorrnbitti så kanske dax att trots allt fundera på att slå ner huvudet på kudden iaf. Efter jobbet kommer malin och jimmy och hämtar mig för att ta med mig hem till dom i karlstad. Helgen spenderas där och det ska bli kul, har riktigt längtat efter att åka dit :)

Natti natti , linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Ha så kul i Karlstad! :)

2009-07-17 @ 20:45:16
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0