Grebbestad <3



Vänd dig om sakta
Och le som bara du gör...
inatt är jag din
inatt är du min


Hem ljuva hem.. Borta bra men hemma bäst, fast jag vet då sjutton. Den här helgen blev lyckad och jag är verkligen glad att vi kom iväg och att det blev så lyckat. Ville egentligen skriva av mig lite men mina ögon som inte har vilat i mer än ett fåtal timmar det senaste dygnet sätter stopp för det så mer uppdatering kommer imorgon. Men nu vet ni att jag lever iaf efter fyra dagar utan bloggande.

Dina ögon gör mig knäsvag..

linnea<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller utkik efter nästa uppdatering! ;) sov gott!

2009-07-13 @ 01:55:46
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0