Det kan inte bli annat än lyckat sa jag!





Hej på er!

Dålig uppdatering här men det va väll ingen nyhet? :/ En nyhet är att jag tillbringar mina fyra dagars ledighet innan pip  i staden som ligger mig varmt om hjärtat. Grebbestad är det såklart jag pratar om. Idag är vädret kanon och medans dom andra packar med kaffe och frukt så passar jag på att uppdatera er lite. Och vet ni vaaaaad, när jag kommer hem är det putte i parken som gäller för hela slanten och jag är taggad till max! Det kan inte bli annat än lyckat så har ni inte köpt biljetter gör det eller skyll er själva men ni kommer gå miste om fyra dunder kalasbra dagar med artister som:

Hoffmaestro & chraa
Timbuktu
Thåström
Anna Ternheim
Backyard babies
Ulf Lundell
Erik Hassle
Lasse Lindh
Lorentz & M. Sakarias
Looptroop rockers
Melody club
Sahara hotnights
moneybrother

ja, det va nåra av alla bra band och artister jag ska se under endast fyra dagar! Ni har hört det förut men jag säger det igen, det kan inte bli annat än lyckat! Så hoppas vi ses där!

Peace motherfuckers! linneaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0