Taggat!

Håller på att packar för fullt för imorgon efter jobbet bär det av med tåg ner till grebbestad. Jag, malin och anna drar neråt till kusten och livar upp stämningen där. Taggat! Äntligen komma bort en stund från hembygden och ut på äventyr. Men det blir stressigt nu idag och imorgon, men jag är ju van så det ska nog gå..


Måste ju bara säga också att i måndags kom mitt körkortstillstånd! :D Så nu är inte vägarna kring karlskoga säkra längre, i måndags satt jag självklart bakom ratten. Trodde att jag skulle börja dom första gångerna på nobelparkeringen men nej. Där stannade vi och övade i kanske en kvart sen skulle jag ut på vägen. Ner till båthamnen, vidare till statiol för att tanka sen bort mot lunedet och in mot äspedalen och bort mot flygfältet, sen vidare mot volvo och fortsatte bort till jysk och in på degerforsvägen och sen ner efter hembygdsgårn och hem. Det va FÖRSTA gången jag va ute och riktigt körde i trafik. Okej, jag körde automat då men ändå!! Pappa tyckte inte att det va nåra problem och att jag va riktigt duktig. Och hur jag gillart då, jag älskar att åka bil och att köra är ännu roligare! ;P Vilken nörd..

Nu fortsätter packningen, det blir ju inte klart om jag sitter här..
Senare blir det jobba, så kom dit och gör mig sällskap!

Tjoooo , linnea <3

Kommentarer
Postat av: mallan

inte en lugn stund i grebbestad

2009-07-08 @ 12:17:21
Postat av: MalinM

Ohh va kul att du äntligen ordnat så du får övningsköra =)) o Grabbestad låter ju helt underbart ju....själv håller ja på med en makeover av vardagsrummet...lite nya inredningssaker men möblerna e kvar..än så länge =))

måste verkligen ses snart sis saknar dig ju

kram

2009-07-08 @ 13:53:09
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Frida

Grattis du vann ! asg nu blir det en länk till dig ;D hur länge fick du tänka på den , tvungen att få igång hjärnan först ? haha erkänn rolig tävling ;)

2009-07-08 @ 20:34:21
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA inte konstigt att det gick så bra när du körde med automat!! :p du måste lära dig med växlar har jag ju sagt flera ggr knäppis! ;)

2009-07-09 @ 14:19:40
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

men ska ju det dumbom! men vi har ju ingen manuelltväxlad bil ju och det kan va bra att börja så tror jag iaf. jag gör det och jag gör det på mitt sätt! ;)

2009-07-13 @ 00:43:00
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0