Fy sjutton gubbar!




Nattbloggarn här igen, dålig updatering här jag vet men det är så det är när det är sommarlov. Inte för att jag har så mycket till lov eftersom jag jobbar och sliter men så äre. ;) Är glad för det, i want the money! Idag va kanske inte roligaste dagen på jobbet eftersom vädergudarna gav igen för det fina vädret vi haft för länge tydligen. Nu fick det räcka, nu har vi fått vårt ;P Det va åska, det va blixtrar som slog ner i hus, skog, kyrka, barnvagnar och ja lite vart den kände för.. Det va regn och det va regn och det va regn , och en hel del blåst. Jävlar va det regna idag. Varför är det antingen eller som gäller? Kan det inte bara komma med lite måtta?

Nu måste jag nog ta och lägga mig om jag ska orka upp imöra halv sex. Fy sjutton gubbar! Sover i lägenheten inatt och det ska bli mys med tanke på blixtrarna som tydligen fortsätter att härja däruppe bland molnen, känns lite säkrare att sova här då. Malin gick nyss hem så blev lite tomt och ensamt men jag gillart det med. ;)

Natti natti , linneaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0