trevlig helg !

Heej på er!

Hoppas allt är bra med er andra. Min hosta tycks aldrig ge sig och jag känner mig fortfarande hängig. Men måste tillägga att jag mår faktiskt jättebra annars och är jätteglad. Det är så skönt, ÄNTLIGEN!! Lite surt är att jag hade planerat en rolig helg, typiskt att när man väl har planer så ska dom kraschas. Aja, nästa helg tar jag igen det! :) Hoppas på ett besök hos min syster då. Jag har räknat ut att det faktiskt bara är två veckor kvar till lovet med. Hur bra är inte det? Mitt lov ska bli så jäävla bra, man ska ha den inställningen för då brukar det oftast bli bra. ;P Men det är viktigt att aldrig ha förväntningar eller förhoppningar för då riskerar man att bli besviken. så nånting mittemellan där ska man ha. Hur som helst, den här helgen blir det bara att stanna hemma och ta det lugnt och vila upp mig. För på måndag är det skola som gäller hur jag än mår så tänker jag gå, jag orkar inte va hemma mer. Eftersom mamma tyckt lite synd om mig nu när jag legat hemma och varit så sjuk så lät hon mig beställa lite kläder från H&M. Tack mamma! Det gjorde min fredag när hon kom hem med det stora paketet innehållande det på bilden nedan. :) Allt passade och jag är jättenöjd! :D  

Trevlig helg allihopa, Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du komma den helgen som kommer nu??? ja men de får du vet du!!! ohh va roligt!!

men vi höres syster yster nu ska ja ut me Texas på morgonkissen (tog en lång sovmorgon idag) hehe kram

2009-02-01 @ 10:27:09
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Malin

men du ja glömde Ohhhh jäklarns va snygga kläder!! ja vill me köpa!! ohh nu e ja dunder avundsjuk juh....bajs bajs får gå lös i min garderob o kolla vad man kan styla om haha...eller sälja ett par handväskor så kan jag shoppa!!

2009-02-01 @ 10:28:53
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0