livet leker sitt egna lilla liv..

Ussch, sitter här nerkurrad med långisar, pyjamasbyxor, tjocktröja och en varm och gosig filt över det. men fryser ändå. Kollar på the hills samtidigt som jag bloggar från mammas laptop i knäet. På bordet står en stooor kopp rabarber och grädd-te med honung  i. Sååå gott! Rekomenderar det! Min syster brukar dricka det och har bjudit på det när jag varit hos dom. Nu äntligen har vi det hemma med. Tänker på min underbara syster varje gång jag dricker det, tur jag har henne. Vad skulle jag göra utan henne? Inte bara pga att hon ger mig gott te. ;) Utan för allt! Jag har världens bästa syster, så synd att du inte bor här bara. Tur är att dte inte så långt till karlstad och tur är att jag snart ska dit! :)

Idag har det varit en bra dag och vill tacka mitt hjärtegull malin som gjort min dag. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig vännen. <3 Tack för att du finns! Trots att dagen har varit bra och humöret på topp så tror jag att jag börjar bli sjuk. Jag har haft den jobbigaste rethostan idag, ont i öronen och nu känner jag mig febrig. Jag varken vill eller orkar vara sjuk nu. Hoppas inte blir värre nu, lagomt till helgen. : / För i helgen ska jag ha kul!! 

Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: va?? jag har inte sagt att jag håller på och laddar upp bilder?? :S

Men nu har jag fixat ltie bilder från juldagen på bilddagboken, så ta en kik in dit :) Vad ska du göra i helgen som blir kul? :) puss <3

2009-01-21 @ 19:37:34
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Ohh va goo du är...men de skulle vara väl lite dumt om jag flytta "hem" vid snart 25 års ålder hahaha! Men nästa helg kommer du hit ska ladda upp med thé då vi kanske ska köpa en massa nya smaker o ha thé provning?!

2009-01-22 @ 08:52:09
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Jenny

Svar: jaha du menade då! ja men då laddade jag upp bilder på facebook :P haha. puss

2009-01-24 @ 16:22:55
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0