im gonna made it , watch me!

Nu jävlar! Nu är jag taggad! Jag är nog den konstigaste och knepigaste personen som finns. Eller nej, det är nog inte sant. Jag är nog bara en vanlig tonåring. Jag är nog inte den enda som åker berg och dalbana på känslor just nu. men jag tänker trotsa det här nu och jag tänker inte låta det här ta över och styra mitt liv. Jag har låtit mig själv sänkas och må dåligt ett bra tag nu men nu sätter jag stopp för det! Jag har haft min depp-period nu och det får fan räcka. Nu ska jag upp och stå. Jag ska resa mig, jag ska resa mig med rak rygg.
Nu ska jag se till att ägna mig åt saker jag gillar och umgås med mina underbara vänner som får mig att må bra. Nu ska det hända roliga saker i mitt liv! Hallå? Det här skulle ju bli det bästa året sa jag ju, då kan ju inte början suga? Så nej, från och med nu, från och med idag ska jag upp och stå. Nu ska jag ha kul!

Glöm aldrig, allt går bara man vill!

Jag KAN jag VILL och jag SKA!!

Puss på det och puss på er! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Petra

girl power! hihi ;) helt rätt tjejen!

2009-01-16 @ 19:19:53
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0