Mitt år i år?

Jag kom på en sak precis just nu, att jag har inte haft så mycket otur på riktigt länge nu. Kan inte komma på när jag hade riktig otur sist. Va glad jag blev nu, kanske det är mitt år det här året? Kanske att slipper lite av all min otur jag fick dras med förra året? Hoppas på det. När jag fick den här tanken va när jag slog på datorn. Den lät knappt något och jag trodde först inte att datorn gick igång. Men jo, det gjorde den. Frågade pappa varför den inte lät något, han sa att fläkten va trasig. Men sen såg han och hörde ett svagt ljud av fläkten och konstaterade att den funkade iaf. Fast jag tror inte att det dröjer lång tid förrns jag får byta ut min burk. Men det ser jag bara som en positiv sak, jag vill ju ha en laptop så det blir det ju en då. :) Det står högst upp på önskelistan nu. Fyller ju faktiskt gaaaanska snart. Läääängtar! Ett år närmare arton, presenter, friare och får börja övningsköra. Låter ju lite bättre än femton med. ;)

Jag känner nu att jag håller på att bli den gladare linnean igen,  Bra va!? :)
Im getting up on my feet now
Im trying to stand straight on my own
Soon im up and no one can stop me then!

Glöm inte att det är ett nytt år och nya möjligheter! 

Puss på er! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Hääärligt Linnea, vad glad man blir av att läsa det där! Så ska det va! ;D<333

2009-01-11 @ 09:59:28
URL: http://petrahermansson.blogg.se/
Postat av: malin

Fan vad bra att allt känns bättre nu <3 och du kommer väl ihåg? Togheter we can make it?

<3<3

2009-01-13 @ 22:03:28
URL: http://malinlindskog.blogg.se/
Postat av: malin

Fan vad kul att allt känns bättre :D <3

kommer du ihåg? Togheter we can do everything? <3

<3<3

2009-01-13 @ 22:05:54
URL: http://malinlindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0