bilder från thailand

Heeej Heeej!

I förrgår tog vi mopparna och åkte till nationalparken. Jisses vilken resa! När vi kom fram till nationalparken väntade en bergsklättring som vi aldrig kunnat föreställt oss. Det va brant, det va varmt, det va långt kan jag tala om! Svetten rann som den aldrig tidigare gjort och flåset kom det med. Men viljan fanns den med, så det va inga problem att ta sig fram. När vi kom fram va det en grotta som bildats av troligen en vulkan. Det va en otrolig syn och upplevelse så den tuffa bergsklättringen va värd det.

Skrev inlägget när vi hade kommit hem på kvällen men det funkade inte att ladda upp då så laddar upp det nu, och tänkte slänga med lite bilder nu med. Vet att ni vill se dom. :) Ingen bild är redigerad eller beskärd.


Taget fran varan balkong. Fem trappsteg ner sa ar vi vid poolen. ;)


Varat rum, max och min sang dar. mamma och pappa sover i ett annat rum som hor ihop med varat. Rorigt? Far visa mer bilder sa ni forstar. ;)


Poolen och resturangen pa hotellet. Ar det inte fint? :)


Som sagt ar jag ju i Thailand och dar ar dom VALDIGT handiga, sa sahar ser vara handukar ut varje dag efter de stadat rummet. :)

Det gar inge bra for mig det har med bloggen och internet. Det funkar ibland och ibland inte. Inatt ska jag satta mig vid datorn pa hotellet och da kommer mer bilder, ni far dom har bilderna pa hotellet sa lange. :) Ni fick ju se liite iaf.
 
Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0