Miss you !

Heej på er!

Kom nyss hem från solariet, det va riktigt skönt. Måste försöka behålla den lilla färgen jag fick i Thailand. ;) Träffade Petra en stund förut med, hon är riktigt saknad. Det va kul att få se henne en stund iaf och prata ikapp lite. ;) Vi bestämde att jag snart ska komma upp till forshaga och hälsa på alla. Så nu har jag lite saker att se fram emot framöver, jag behöver ha det.

Jag saknar verkligen en del personer just nu. Önskar att jag kunde dela på mig, eller att min tid räckte till mer. Tyvär går inget av alternativen att ändra på så jag får göra det bästa av den tid jag har. Ni ska veta att jag tänker på er iaf och saknar er enormt mycket. Min kära syster är en av dom jag saknar vädigt just nu, pratade med henne förut i telefon och vi kom fram till att jag nästnästa helg  kan komma till dom. Ser fram emot det. Alltid lika kul att va där och känns alltid lika tråkigt att åka därifrån.

Nu ska jag äta hemgjord thaimat, saknar verkligen maten i thailand. Tur är ju att det är ganska lätt och smidigt att göra själv, bara att improvisera lite så blir det oftast bra. Men inget slår ju deras..

Puss och kram // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh sis ja saknar dig med!!! men snart kan du juh komma puss

2009-01-19 @ 08:42:47
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: malin

Heej gumman<3 Jag saknar diig grymt mkt ska du veta! <3<3<3<3

2009-01-20 @ 21:29:44
URL: http://malinlindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0