back on track !

Förlåt för sämsta uppdateringen, jag tänker faktiskt varje kväll att nu sätter jag mig och bloggar men dte blir aldrig så. Oftast när jag sätter mig vid datorn blir jag på dåligt humör och tappar lusten att blogga så då skiter jag i det och tänker imorgon kan jag göra det istället. Just nu händer dte så mycket runt omkring mig med så jag vet knappt ut eller in längre men jag måste bita ihop och kämpa. Bättre tider kommer, men man måste gå igenom dom dåliga för att komma till dom bra. Så är det, jag väntar på min tur..

Nu har jag och bizze kommit igång med träningen igen, ÄNTLIGEN! Har verkligen längtat efter träningen. Jag är taggad nu och jag ska nå mina mål! Se mig lyckas. Om 20 minuter åker vi till davids och idag är det step som ska tränas. Så jävla kul och jag lovar, alla tankar man har försvinner och koncentrationen är i bott. Man kommer bort från verkligheten för en stund och får tid för sig själv och bara ha kul. :)

Ha det bra!
Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade Sis jag vill se bilder!!! fråga pappa om de e ok om vi kommer runt den 6 feb! puss

2009-01-15 @ 21:43:02
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0