take me away

Blääääää är vad jag känner nu, en vecka har jag legat hemma nerbäddad i soffan och sängen. Influensa va bara ordet. Snacka om att jag är less nu på att va sjuk. Jag har en så retlig hosta att den inte ens går att beskriva med ord. JAG HATAR DEN! Jag har druckit och druckit hostmedicin i mängder, troligen mer än jag egentligen borde men allt för att bli av med den. Tycker inte att det blivit bättre trots all medicin men får väll tänka som så att det kanske hade varit ännu värre om jag inte tagit min medicin? Alvedon är min nya bästa vän med, finns alltid vid min sida tillsammans med en flaska vatten. En räddare i nöden.. Sorgligt men sant. Skicka lite värmande sms när jag ligger här hemma i min ensamhet och tråkar sönder. Snälla? (A) ni kan väll iaf kommentera nån söt liten kommentar så jag får bli lite glad? :) Händer det nått kul för er andra där ute som ni kan dela med er av så jag kan få glädjas för er skull? :) Eller har ni nån fråga ni vill ha svar på, bara fråga på isf. Jag svarar på allt! 

Vill säga att trots att jag mår piss fysiskt just nu så mår jag väldigt bra psykiskt nu. Jag känner mig riktigt glad nu inombords, och jag vet precis varför och jag är så glad över detta! Jag har inte varit mig själv på sistone och varken vetat ut eller in men nu ni, nu är linnea baaaaaaaaaack!! :D

Ha det bra mina kära vänner och läsare // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du äntligen är på bättringsvägen. Jag har sett hur du lidit och jag kan förstå hur du känt dig.

Puss på dig! Jag älskar dig!

Kram mamma

2009-01-28 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0