kärlek till en speciell


Malin Lindskog !

Du är en helt underbar människa. Din personlighet är obeskrvbar, vi är så lika och det gör att vi förstår varann så bra. Din och min humor slår inget, det är nått mellan oss två som ingen annan förstår. ;P Alla som har lyckan att få ha dig i livet borde ta vara på det och vara evigt tacksam. Dom som inte accepterar dig för den du är och som måste ändra på dig för att du ska passa in kan du vända ryggen till. Dom förtjänar inte dig, det är dom som går miste om en underbar vän. Du står för vem du är och det ska du göra, du ska vara stolt över dig själv.  Du är du och du ska bli accepterad för den du är. Att någon inte kan acceptera dig och tycka om dig är för mig helt ofattbart. Felet ligger hos dom inte hos dig. Jag tror ärligt att dom vill va som dig, dom håller på att växa upp och mogna men vill egentligen kunna släppa loss och inte bry sig om vad alla tycker och tänker om deras utseende och hur dom är. Men innerst inne vill dom kunna va sig själva och släppa loss och inte bry sig om vad alla andra tycker och tänker om dom. Precis som du. Du är dig själv. Du har redan växt upp och mognat mer än vad dom har, för du har insett att man kommer så mycket längre på att vara sig själv. Du släpper loss och spelar ingen annan. Försöker inte sträva efter perfektion, för du vet att det finns inte. Låt dom tro va dom vill, du vet iaf hur det är. Låt dom bara inte trycka ner dig. Det förtjnar du inte. Du förtjänar bara det bästa, och dom bästa. Du verkar ha funnit en toppen kille nu som verkar vara perfekt för dig. Jag är så glad för din skull att du hittat han, Han med stort H. Kärlek är lycka, alla borde få uppleva det. Jag är glad att jag har dig i mitt liv, du betyder otroligt mycket för mig och det betyder otroligt mycket för mig att ha dig vid min sida. Du är en äkta vän som alltid finns där och jag lovar att finnas där för dig som du fnns där för mig. Jag älskar dig vännen min!



Kommentarer
Postat av: malin

Hallå, vad ska man skriva? sitter här med tårar i ögonen och vill bara ge diig en BAMSE kram, jag längtar grymt mycket till sportlovet för då ska jag få träffa diig igen, du betyder mera än någon annan <3 Älskar diig LinneaRisberg av hela mitt hjärta<3

2009-01-29 @ 14:02:58
URL: http://malinlindskog.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte kika förbi och tipsa om min tävling där du kan vinna priser värda 700kr. Kika in du med :-)

2009-01-29 @ 20:25:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0