Hem ljuva hem

Hej pa er!

Jag vet att det va langesen jag skrev nu men jag har inte velat sitta vid datorn sen jag skrev sist, har helt tappat humoret och att sitta har river bara upp saren mer. Aja, det ska bli skont iaf att fa komma hem och jag far ta itu problemen da. Hoppas att allt reds ut da och att vi kan ga vidare och ma battre efter dte. Aja, det aterstar att se..

Fan va jag kommer sakna thailand. Sakna varmen, sakna havet, sakna stranden, sakna hotellet, sakna folket. Allt.. Jag trivs verkligen har nere, men jag langtar hem samtidigt. Jag vill hem men anda inte. Saknar alla dar hemma och mina voffsingar. Det ar det som gor att jag vill hem, om dom hade varit har hade jag inte haft nagon hemlangtan alls.

Om 5 tim aker vi med buss harifran till bangkok, bussresan tar ungefar 4 tim och sen blir det dirketflyg hem pa 13 tim. Hoppas jag kan sova lika mycket som jag sov nar vi flog ner. Nar vi landat pa arlanda ar det 3 tim med bil hem. Sa vi ar inte hemma forrns vid elva - tolv. Jag far en dag ledigt fran skolan med for att stalla om mig. Skont, langtar verkligen inte till skolan. ;)

Nu ska jag ga tillbaka och fortsatta packa sen kanske sova nan timma, vi far se. ;) Ses och hors nar jag kommit hem!

Pussar och kramar // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0