HEEMMMMA!

Borta bra men hemma bäst!


Igår vid elva va vi äntligen hemma, tillbaka till verkligheten. Egentligen vill jag tillbaka till thailand, jag trivs så bra där nere och jag mår bättre där (iaf  så kände jag så nu). Men jag saknade alla här hemma enormt mycket och längtade hem till dom. Om alla dom jag saknade fanns hos mig i thailand skulle jag stanna kvar där. Men nu gjorde dom inte det så jag fick fara hem till dom istället. ;) Ska bli så skönt att träffa alla igen. Trodde att det va skola idag egentligen men så va det ju inte, imorgon blir det skola. USCH! Kommer jag verkligen orka med det? Känns absolut inte så nu. Men har inget val så bara att bita ihop. ;)

Nu ska jag träffa malin och frida. Dom är nere vid sjön och åker skridskor så ska gå ner till dom och krama om två av mina saknade underbara vänner! <3

Helt sjukt förresten, kommer hem till snö och minus grader. Kan ni tänka er vilken omställning det är för oss!? Från att ha 30, 35 grader till drygt -10 grader. Det är rätt stor skillnad. Brrr.. Men det är allt fint med snö! :)

Massa bilder från resan kommer. När tänker jag inte säga nått om. Ni får hålla utkik istället. Nån gång kommer dom iaf kan jag väll säga. ;P

Puss på er! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0