God morgon!

Sitter här framför datorn med min havregrynsgröt, när jag kom ner till köket imorse kom jag på att rix fm inte spelas längre på radion. Det är ju tradition ju att gå upp slå på rix fm morron zoo. Så dåligt! Det är ju det att det finns ju ingen annan bra radiostation heller. Va ska man nu lyssna på? Även när man åker bil. Mornarna får jag lösa genom att sitta vid datorn och äta. Det finns väll lösningar på alla problem? Eller?

Nu ska jag fixa mig inför skolan, varma kläder på! Långkalsonger, dubbla eller trippla strumpor, kofta, halsduk, lovikavantar, stora varma vinterjackan. Usch, vill inte ge mig ut i kylan. Vill inte till skolan heller, orkar inte. Fast dte blir nog en rätt så lugn dag förhoppningsvis. :) Ska kolla schemat nu, håller tummarna!

Ha en bra dag! Puss och kram // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0