fredag - och jag är slutkörd

Får panik på msn, det lever sitt egna lilla liv just nu och jag loggas ut och in hela tiden.  Hela mitt internet verkar ha storaproblem idag. Får ta dte som ett tecken på att jag inte ska sitta vid datorn nu. Har en del annat jag borde göra innan jag kan börja ödsla min tid på datorn. Mitt rum tex ser ut som ett bombnedslag om inte värre och packa upp har jag gjort det än? Nej.. Så nu får jag ta mig i kragen och sätta fart tror jag. Måste få det lite undanstökat iaf. Känner att mina ögonlock börjar bli tyngre så blir nog tillslut att jag hamnar i sängen istället för att städa. Men egentligen VEM gillar att städa? De finns ju de som tänker att det är bättre jag får det gjort och tvingar sig själv att göra nått den egentligen inte alls känner för. Men jag är inte en av dom. Jag tillhör nog den andra typen mer, jag tänker va fan man lever bara en gång varför göra sånt man INTE vill, när det finns så mycket som man VILL göra? Fast det är klart att allt här i livet inte är kul och allt kan man inte trotsa. En del tråkigheter måste man ta sig igenom. Det här med städningen handlar mycket om prioritering, för mig ligger dte inte högst upp på listan än men det klättrar uppåt. Jag tar det när jag känner för det, punkt slut!

Idag drog malin med mig på bio. Det va inte vilken film som helst som hon lyckades få med mig på. Vi såg Wallander - hämnden. Den va bra, inte den bästa men den va inte bland dom sämsta heller. Många läskiga scener som det krävdes en hand att krama om rejält, hår som hängde för ögonen och några gälla skrik. Vi uppfattade inte riktigt kopplingen mellan fallen, men jag tror att om vi ser den en gång till så kommer vi nog förstå, nu hade vi bara fullt upp med att vara rädda och beredda på nästa läskiga scen. ;)

Nu ska jag plocka undan alla kläder iaf som ligger utspridda på golvet sen blir det sängen. Är riktigt trött nu, hoppas jag kan sova utan mardrömmar bara. God natt med er!

Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: malin,

tack för en bra kväll :)<3

2009-01-11 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0