Jag är bra !

Dagen blev riktigt bra och jag är glad! Idag skulle jag då få reda på (vad jag tror faktiskt är mitt första ig, eller?) resultatet av naturkunskapsprovet om jordens levande varelser och ekologi. Jag gjorde urkasst ifrån mig och svarade knappt på hälften av alla frågorna. trots det lyckades jag få godkänt och min haka nådde ner till marken men glad som en lärka blev jag! Ingen lust att plugga om allt jag försökt mata in i hjärnan.. utan lycka. Jag blev så precis godkänd det nästan går att bli 20,5 poäng hade jag och godkänt va 20. Jag är fortfarande i chock. Fick även reda på att jag ligger på ett vg i engelskan (får inte betyg i det än) men jag blir så trött, hela nian låg jag på ett vg rakt igenom va påväg mot mvg som va mitt mål men det räckte inte. Jag SKA ha mvg nu! Men i mediakunskap är jag nära ett mvg enligt johanna, men får inte betyg i det ämnet heller nu i jul så hoppas jag fortsätter så bra som jag gjort nu bara.

Nu ska jag och bizzie ta på oss spinningbrallorna och spinna järnet!

linneaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0