Dag ut och dag in

Det här går ju fint, inget går fint nu känner jag. Plugga dag in och dag ut är inte vad jag är van vid now days. Det lämnade jag på karlberg när jag gick ut där. Men den senaste tiden har lärarna insett att nu är det jul och då ger vi eleverna allt va vi har! Läxa hit o prov dit, när tar det stopp? Kan man inte dela upp det lite. Från att gå från INGENTING till allt är rätt mycket. Oschysst.. Imorrn är det naturkunskapsprov första lektionen, den morgonen jag alltid försover mig! Tummen upp redan där! Har efter skolan druckit två koppar kaffe, en svart till och med för att få energi till att kunna banka in nått från naturkunskapsboken till mitt huvud. Reslutat får jag imorrn om några ord rinner ut i armen ner i fingrarna och styr pennan till något som kan likna naturkunskap..

Ne här blir jag ju inge klokare så va gör jag här? o pratar strunt gör jag också bara.. lev med det

linneaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0