Nyp mig i skinnet o håll i hatten!

Vaknar och drar upp rullgardinen, vad ser jag? UNDERBART väder är vad som finns bakom min stora julstjärna i mitt stora fönster. Härligt, inte bara en skinande sol och en klarblå himel bländar mitt nyvakna tryne.. frosten ligger också den på marken, på taken, på träden, ja överallt kortfattat och skimmrar. Nu börjar jag förstå att vi är inne i den sista månaden på året. Shit!! ETT ÅR har ju gått snart!! Hjälp.. va tiden går fort! Aja, nu stoppar vi tankarna där ett tag, dom började bana iväg där..

Skoldagen den rullade på som vanligt, bra väder = bra humör så idag va flaggan på topp! Jag har börjat inse va lätt det är att bry sig om det man vill bry sig om och skita i det som inte är värt det. Det som inte är värt ens tankar, ska inte tänkas på!

Efter skolan kunde jag inte hålla mig i skinnet, har fått upp motivationen till att fota igen och nu är kameran avdammad och uppvärmd! Så begav mig ner till sjön med kameran i näven och musiken i lurarna..

Resultatet bjuder jag på här, klicka för att få dom större.
(varför blir det fläckar på den sista bilden? blev det igår med såg jag på en bild?)
Aja, lev med det som markus krunegård så fint sjunger det..

         


linneaa


Kommentarer
Postat av: annika

jättefina bilder! =D

2009-12-08 @ 18:59:17
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Petra

duuuuuu rockaaaar! fan va snygga bilder :D

2009-12-13 @ 15:35:52
Postat av: Lisa Bodini

Oj jätte fina bilder! vad duktig du är =)

2010-01-09 @ 00:01:23
Postat av: linnnea

tack o tack ! :D

2010-01-09 @ 01:01:32
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0