Dom gör det igen och det gör då jag med !



Deras nya låt Ibracadabra:


Hoffmaestro & chraa kommer till Putte i parken 2010! Favorit i repris och jag menar det till varje pris! Räkna med mig! Hela sommaren och nu hela vintern har dom spelats i mina högtalare på högsta volym. Dom kan musik och dom kan DEFINITIVT göra festival! Jag lovar i sommar hittar ni mig längst fram precis som förra året och den här gången minst lika glad över att jag är där och ingen annanstans! Putte i parken, min biljett är säkrad! Jag gör det igen..

Dessutom har jag idag varit och handlat julklappar så nu är nästan alla klara plus att jag har kvar mer pengar än förväntat! Stort plus i kanten! Ingen julklapp till mig själv hade jag med mig hem heller, bra linnea bra!




Godnatt!
linneaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0