Putte i parken 2010!!




Putte i parken 2010, inte långt kvar och jag längtar! Putte i parken i år blev lyckat, vilka minnen det finns från dom dagarna. Händelsefulla dagar kan jag lova! Minnen för livet och jag tvekar inte på att nästa år inte blir sämre.
Pip biljett blir kanske årets julklapp? Högst upp på min önskelista kan tomten läsa PIP BILJETT iaf! Kära tomten, jag har faktiskt varit en snäll flicka iår, fråga inte mamma och pappa bara. Fråga mig!



Amanda Jenssen
Billie the vision & the dancers
Hästpojken
Maskinen
Name the pet
Skilla
Takida
Teddybears STHLM
Tha baboon show
The haunted
The mary onettes
Vak and the bitches
[Ingenting]

Det är de artister som släppts hittills, men tro mig putte fortsätter att överraska!

linneaa



Kommentarer
Postat av: Amanda

Yeah!

Gött att man bor nära och hör bra därifrån ;D

2009-12-17 @ 18:04:50
URL: http://allmandy.blogg.se/
Postat av: Petra

Linneaaa! Hoffmaestro kommer igeeeeeeeeeeeeen :D :D

2009-12-18 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0