"det kan va så förfärligt, det kan va så bra"

När man känner sig pressad att uppdatera bloggen är det inte längre kul, insperation? Tankarna är många men dom jag kan dela med er är få. Vad jag gjort i helgen kan jag däremot dela med mig av.

 

Fredag: kort skoldag med luciafirande, efter det gick jag och malin och lämnade in min telefon som i torsdagskväll inte ville vara med längre. Sätt i ett sony ericsson batteri för att kunna ladda telefonen? Efter det gick vi till våran förra skola och hälsade på där, lite ändringar men samma luft. Både saknar det och glad att vara klar med den tiden. Mycket hände under dom åren och jag är glad för allt även det dåliga! Efter det gick jag till mormor och bakade julgodis med henne, sen blev det brottom hem för att sen hinna med bussen till karlstad där fredric väntade. Jag och bussar som ni vet (eller tider o passa överhuvudtaget) går tyvär inte ihop.. Bussen hade åkt. Tänkte inte gå hem så jag missade nästa med så jag satt där i kylan och väntade. Några konstiga ungar höll mig underhållen och en tjatkvarn i luren.  När jag tillslut kom fram skyndade vi oss hem till honom och kollade på idol. Heja erik! Han va grym och förtjänade att vinna, hejat på honom från audition till finalen! Tiden går fort när man har roligt, vilket jag alltid har med freddy så nästan lika fort som jag kom gick sista bussen hem. När jag kom hem rullade filmen när lammen tystnat på tvn så kollade på den. Hur gick det till? Utan en hand jag kunde hålla hårt i? Förstår inte själv..

Lördag: 50års kalas med stora släkten och myskväll hemma bara, senare på kvällen gick anna och jag ut i kylan och tog en promenad. Hamnade nere vid sjön i kompisgungan och låg och tittade upp på himlen där varenda stjärna syntes. Stjärnkalarare kväll va det längesen det va! Minst 6 stjärnfall såg vi vilket blir minst 6 önskningar..
Söndag: Hade tänkt hockey och skridskor med malin men mådde inge bra så blev att stanna hemma och ta det lugnt istället. Får ta skridskor i veckan istället!

Imorgon är det mediakunskapsprov, mvg ska det bli!!

linneaa






Kommentarer
Postat av: Malin

Fredrik? Karlstad? Jag har missat en massa... uppdatering tack sis! hehe kram

2009-12-15 @ 11:17:03
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: annapanna

kompisgungan blir de i helgen tycker jag, den är mysssssss.

2009-12-16 @ 22:23:32
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0