Japanska turister eller engagerade mediaelever ..

Idag efter skolan tog jag med mig min andra fotografiska nördhalva in till örebro, sätet längstbak va reserverat för två sletna töser som laddade upp för jobb, som vi själva ville kalla det. Men eftersom maten på landets skolor inte är så lockande så va vi tvungna att mätta våra ihåliga magar innan vi kunde börja leka japanska turister. En kycklingbaguette och en latte senare och vi va i topp form! Trevligt oväntat sällskap fick vi mitt upp i allt också. :) 

Evelina och jag hade med oss våra egna systemkameror till skolan idag för att direkt efter skolan dra oss mot örebro. När våran lärare ser våra kameror säger han till oss och "vikarien" 
- Titta vilka bortskämda elever jag har!
- Engagerade elever heter det , svarade jag. 
Bara för att 75 % av mediaeleverna inte är det minsta intresserade av media och går linjen av andra skäl så betyder det inte att dom som faktiskt är intresserade är BORTSKÄMDA för det! 

Lite resultat från dagen:
(tips, klicka på bilderna för större)

      

linneaa



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för dagen japanen, får vi göra om. Fast någon gång kanske utan våra kameror ;D haha<3

2009-12-02 @ 16:42:12
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/
Postat av: linnea

svar: tack själv japanes! det får vi allt tycker jag ;) <3

2009-12-02 @ 18:37:41
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0