Bättre sent än aldrig

Sena nätter blir sena mornar, gick upp tjugo över två efter ett antal väckningar och dragande i mitt täcke. Så nu när klockan är typ fem är jag iordning gjord och tänkte börja ta tag i dagen. Segstarat kanske, men bättre sent än aldrig! Snart ska jag äntligen få träffa min pärla petra, blir en promenad i det otroligt kalla vädret som jag idag tror termometern stannat på -14 här i karlskoga. Långkalsonger, tre par strumpor, stickadtröja, halsduk. Får se om det räcker, om inte tar vi en sväng förbi nånstans och köper en kaffe inte druckit en enda kopp på hela dagen, känner suget nu. Sen senare ikväll ser det ut att bli tjejmys hos malin med spel och sen pulkaåkning! Jag gillar min dag.

linneaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0