Vi gör det igen !

idag hade jag både viljan och styrkan, jag skulle med bussen och med bussen kom jag! ;)
Skulle in till min babe i örebro och seg och sen som man alltid är så får man springa till bussen när man ska iväg. Bussen väntar ju tyvär inte, men idag gjorde den fan det. Kom till busstationen med andan i halsen 10.36 bussen skulle gå 35 så hade himla tur där. När jag kommer fram och det är 10 meter till dörrarna så startar bussen och dörrarna va redo för att stängas men jag hann in och jag hann med! Ibland måste man få ha lite tur med. ;) När jag kom fram möttes jag av en stor kram och vi gick in mot stan. Satte oss ute på ´Bara vara och tog en latte och fruktsallad, solen sken när vi kom men när vi tömt oss på allt som hänt under tiden vi inte setts så började regnet falla. Blev inte många timmar vi hann ses men vi gör det igen ;) Klockan sex va det ju kräftkalas som stod i planerna och det gilla vi! Trevligt sällskap och mycket gott.

Nästa som står i planerna är sängen och han väntar där uppe så vi säger gonatt där! ;)
Pösssss , linneaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0