Tankarna är igång och snurrar igen..

Jag skulle kunna babbla på om min helg och vara allmänt allmän men jag känner mig alldeles tom och måste skriva av mig lite.. Jag vill bara spola tillbaka tiden och va liten igen. Åtta va en bra ålder, man förstod inte så mycket av det som hände utanför sin lilla blåsa. Man levde i sin egna värld och allt som vardagen kretsade kring va barbies och leka med kompisar. Det va en underbar tid men samtidigt ett liv utan problem eller stopp efter vägen är ju ett liv utan erfarenheter, och ett liv utan erfarenheter är det ett liv?
Tur vi läser psykologi nu , tror jag kan behöva nåra lektioner av det..

Jag orkar inte ens deppa ner er i mina trista tankar som snurrar, så jag låter bli med det tror jag och säger gonatt istället. Imorgon är en ny dag och nya tag!
linneaa<3


Kommentarer
Postat av: Petra

Precis tjejen! Jag tycker jag minns en viss tjej som sagt nåt i stil med "..då hade man inga problem och allt flöt på, men man har nog fan roligare nu ändå!" Jag håller med ;)

Ju större barn - desto större problem kanske stämmer? Men tänk vad stark du blir efter alla problem och dåliga tider du går igenom (något positivt i det hela) Poppa lite Lev Nu och tänk på mig så blir det genast bättre, jag lovar (A) hihi. Massa kramar på dig sötnos! Vi hörs ikväll!

2009-08-24 @ 11:08:37
Postat av: emmy

tack för att du lyssnar, finns här för dej :)<3

2009-08-26 @ 23:06:10
Postat av: julia

hihi, va gulligt av dig att du kollat in min blogg (a) har faktiskt läst din med flera gånger, fast jag har ju inte lämnat något spår efter mig eftersom att jag inte haft någon egen. :)

Jaaa, jag tänkte på det senast igår att du & jag måste ses! Saknar dig linnea :)

kram

2009-09-01 @ 18:00:41
URL: http://hallejjuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0