Mardrömmar, hosta, myggbet, oro ...

Idag känner jag knappt igen mig själv, humöret är sämst av en och annan anledning. En anledning är nog att jag knappt kunnat sova inatt. Mardrömmar, hosta, myggbett, oro och mer hosta är väll det som gjort att jag inte fått sova inatt. Den här natten hoppas jag att jag kommer kunna sova för då borde ju oron vara borta iaf. Usch, klockan tickar..

Jag skriver mer ikväll, nu ska jag hänga tvätten åt mamma, städa mitt rum,vågar jag visa före och efter bilder den här gången? :S Det har nog aldrig varit värre än det är nu :P Aja.. vi får se det där med bilder ;) Efter det ska jag träffa petra och vi ska göra lite "ärenden" sen ska vi fika och bara prata skit och förhoppningsvis pusta ut..

Ha en bra dag , linneaa <3

Kommentarer
Postat av: Petra

hihi det gick ju bra! hoppas du kan pusta ut lite mer nu iaf :)<3

2009-08-06 @ 23:03:56
URL: http://petrahermansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hmm kunde de blir värre än vad det var när ja råkade gå in???? hehe ja vill helt klart se bilder =)

2009-08-07 @ 11:08:54
Postat av: Malin

Om mindre än en vecka får jag träffa dig (L)

2009-08-07 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0