Ja.. nej.. ja.. nej.. ja eller nej?

Usch jag börjar falla tillbaka, jag börjar tappa min styrka.. vad hände med stå upp och gå rak i ryggen? Jag känner mig så delad, jag vill så gärna men nått i mig vill ändå inte... Huvudet säger nej linnea gör det inte, du vet vart det kommer sluta men mitt hjärta säger kör på va har du att förlora. Vilket ska man lyssna på? Det sägs ju att man alltid ska lyssna på sitt hjärta, men är det alltid så bra? :/ Tusen frågor men inget svar.. 
 
Antar att det bara är du som kan ge mig svaren på mina frågor, du som jag inte vill fråga..
// linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha , jag vet :D

2009-08-17 @ 17:48:15
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: Petra

du klarar av alla sorts följder, så du vet, som vi snackade om idag - gör så ;)

2009-08-17 @ 20:58:48
Postat av: Den maskerade jordgubben

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men ändå låter bli. Därför ska jag inte säga följ si eller så. Det bästa botemedlet åt båda hållen är oftast att ta modet till fånga och prata med vederbörande (<-- obs. fint ord) Lycka till! :)

2009-08-18 @ 03:57:29
Postat av: Den maskerade jordgubben

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men ändå låter bli. Därför ska jag inte säga följ si eller så. Det bästa botemedlet åt båda hållen är oftast att ta modet till fånga och prata med vederbörande (<-- obs. fint ord) Lycka till! :)

2009-08-18 @ 03:59:10
Postat av: anna

allt kommer bli perfa, lets gooooooo kvinnan min!<3<3<3<3<3

2009-08-18 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0