Det kommer när man minst anar det..

Hej på er :)
Hoppas allt är bra med er. Vädret är på topp och det gillar vi! Man blir genast på så mycket bättre humör när man vaknar och drar upp rullgardinen och möts av en klarblå himmel. På tal om rullgardinen, min har fastnat och jag får inte upp den så numera är mitt rum både stökigt, mörkt och allmänt trist. Vart tog min room-makeover vägen? Jag har så mycket idéer om hur det ska bli så hoppas mamma och pappa kan samla lite ork och kraft till att börja fixa till det i höst iaf. Längtar efter min nya säng nu!

Nu ska jag inte sitta och tjata på, om en timme ungefär kommer farmor och faster hit så ska vi åka upp till stugan och bada. Skönt det!
peace & love , linneaa<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur går det här egentligen??

2009-08-13 @ 16:09:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

det går segt men nu kommer det ett ;) som sagt det kommer när man minst anar det ;)

2009-08-14 @ 00:44:20
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0